PRlogo

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

nuoli_eAJANKOHTAISTA

1.12.2016

Princepsille toimipiste Helsingin Bulevardille...

Lue>>

26.10.2016

Tyksin synnytysosastosta virtuaaliesittely...

Lue>>

21.10.2016

Yökerhosta virtuaaliesittely...

Lue>>

8.8.2016

Princeps Rauman kaupungin viestintäkumppaniksi...

Lue>>

29.4.2016

Princeps Kokkolan kaupungin viestintäkumppaniksi...

Lue>>

15.2.2016

PR Viestintäpäivä 13.4.2016 Turussa Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin digitalisoituminen Valmennuksen vetäjänä professori Heikki Karjaluoto...

Lue>>

5.2.2016

Princepsiltä virtuaalinen 360 Reittiopas -palvelu...

Lue>>

2.2.2016

Vuoden Mainos -kilpailun voittajat palkittiin MARK Turun Mainosgaalassa...

Lue>>

15.12.2015

Markku Mantilan kolumni: Some antaa valehtelulle lisää keinoja...

Lue>>

14.12.2015

Princeps VSSHP:n viestintäkumppaniksi...

Lue>>

8.12.2015

Vuoden Mainos -kilpailu Turun talousalueelle...

Lue>>

3.12.2015

Princepsin toimitusjohtaja Kirsti Helin MARK Turun ryhmän johtokuntaan...

Lue>>

29.10.2015

PR Viestintäpäivä 28.10.2015...

Lue >>

8.9.2015

Oopperakammari ry ja Princeps Oy yhteistyöhön...

Lue >>

1.6.2015

Juhanin postaus: Laatujournalismin mahalasku...

Lue >>

18.3.2015

Juhanin postaus: Ylen Fantastinen Vaaligalleria...

Lue >>

5.3.2015

Juhanin postaus: Kännykkä – rakastettuni...

Lue >>

27.2.2015

Juhani Heimoselle Turun yliopiston kunniamerkki...

Lue >>

16.2.2015

Mediavalmennusta asiantuntijoille...

Lue >>

13.2.2015

Lehtijutut nyt myös videoina...

Lue >>

11.2.2015

Diginäytöt monikanavaiseen viestintään...

Lue >>

3.2.2015

Kiinnostava uutiskirje avataan...

Lue >>

4.12.2014

Puolustusvoimien viestintäjohtaja Mika Kalliomaa: puolustusvoimissa tarvitaan avointa ja nopeaa viestintää...

Lue >>

28.11.2014

Tarinankerronnan asiantuntijat Juhana Torkki, Mervi Rauhala ja Tarja Vikström opastivat mistä aineksista syntyy hyvä tarina...

Lue >>

12.9.2014

PR Viestintäpäivän 26.11. huippupuhujat...

1.9.2014

Kirstin postaus: Ympäristön luotaaminen...

8.8.2014

Journalismin konkari, VTM Juhani Heimonen on kutsuttu Senior Advisoriksi PR Viestintä Princepsiin...

7.4.2014

Turussa pohdittiin sosiaalisen median ja digijulkisuuden mahdollisuuksia ja haasteita…

3.4.2014

PR Viestintäpäivä DIGI&SOME asiantuntijona Lilly Korpiola, Pekka Huttunen, Jenni Salomaa, Susanna Tirkkonen ja Juhani Heimonen...

4.12.2013

Muuriankkurissa puolustusministöriön viestintäjohtaja Jyrki Iivonen avaa käsitteitä "julkisuuden kentät" ja "leimahdukset"...

10.12.2013

Kirstin postaus: Viestintä tuo tulosta...

11.11.2013

Dosentti Elisa Juholin valotti mm. mitä muuttuva viestintäympäristö vaatii...

23.9.2013

PR Viestintäpäivässä asiantuntijoina Elisa Juholin, Olli-Pekka Nissinen, Saara Malila ja Juhani Heimonen...

25.5.2013

FirstView Digital Signage valittu Kasvuväylä-yritykseksi...

15.2.2013

Kirstin postaus: PR on julkaisuuksien hallintaa...

Communications

Comprehensive communications planning

The process of planning communications involves the creation of the rules for communications and public relations, and the setting of both short- and long-term goals. The communications strategy describes in which ways the company intends to achieve the goals set for its communications.
We get acquainted with the client's business and draw up a pragmatic communications strategy to specify what, how, when and to whom the company should communicate. Together with the client, we define the core messages for the company. The client receives, as practical tools for future use, a documented communications strategy and a communications plan.

 

Corporate image design

For a company, the logo and related corporate image are an essential part of communications. A coherent corporate image not only makes marketing much more efficient, but also lends credibility to the company.
We plan the visual identity for your company, and assist in transforming your services and products into a clear, concise sales message. The corporate image design may include, for example, the design of a logo, a slogan, business cards, stationery, and templates for print advertising and PPT presentations.

 

Corporate citizenship communications

Responsibility has become an increasingly important part of corporate reputation. A responsibly operating company exceeds the statutory requirements and assumes responsibility for the impacts of the company's operations on the environment, society and stakeholders. A responsible company is a desired brand, an attractive workplace and a lucrative investment.


Stakeholder communications has grown to play a key role in the building of the corporate citizenship image and management of reputation. We assist your company in communicating about your responsible actions, thus turning responsibility into a competitive factor.

www.princeps.fi

info@princeps.fi

Pyhän Katariinan tie 7, PL 76, 20781 Kaarina. Puh. (02) 255 7713, 0400 447 382